Democracy Voucher Program

Democracy Vouchers - Mandarin / 繁體中文
Democracy Vouchers Public Service Announcement - Mandarin / 繁體中文
8/7/20171:12

公共服務通知旁述 -

您收到您的民主代金券(Democracy Vouchers)未呀?如果仲未收到的話,而家仍然可以申請!

對於每一位符合資格的西雅圖居民, 西雅圖市政府將會提供價值$100的民主代金券(Democracy Vouchers),呢的代金券可以用來俾西雅圖市議會, 或者市律政司的候選人,作為競選經費。

您一定要符合以下條件:必須係美國公民,美國國民或者係合法的永久居民(亦即係綠卡),而同時又係夠18歲的西雅圖居民

如果您係註冊選民,佄您可能已經收到呢的代金券勒。

搵唔到的代金券呀?抑或想要有中文說明的民主代金券呢?您可以要求發新的代金券。歡迎你隨時打電話來206-727-8855。我地會有廣東話的翻譯,來為你提供服務。

究竟您的代金券可以用來贊助邊的候選人呢?上网就可以搵到參選的候選人名單,網站是seattle.gov 斜線democracyvoucher,亦可以打電話比(206) 727-8855,要求廣東話的翻譯服務。

7011701-Mandarin

Filter by Keyword

Display:
Items per page
Display Format